logo de l'ajuntament de reus

Novetats

Llistat de programació

Nou comunicat ajornament espectacles en aplicació mesures de prevenció COVID 19

Els espectacles programats al Teatre Fortuny en el marc de la programació del 1r semestre es veu alterada atesa la situació general del país i les indicacions fetes pel Govern de l’Estat Espanyol amb motiu de les mesures de prevenció en relació al coronavirus Covid-19.

S'ha hagut d'anul·lar la XXXV Gala de Dansa de l'Associació de Professors de Dansa de les Comarques de Tarragona i que es fa tradicionalment al voltant del dia 29 d'abril, Dia Mundial de la Dansa, i que enguany estava prevista per al dia 25 d'abril. Les persones que ja tenen adquirides les localitats podran recuperar el seu import tan bon punt es reprengui l'activitat administrativa del Teatre.

La relació dels espectacles ajornats i que ja tenen nova data són:

* LA DONA DEL 600 programada pel 13-03-2020 a les 21h. Ajornada al 23-10-2020 a les 21h
* REY LEAR programa pel 17-03-2020. Ajornat al 20-10-2020 a les 21h
* AIXÒ JA HO HE VISCUT programat pel 31-03-2020. Ajornat al 27-10-2020 a les 21h
* EL PARE DE LA NÚVIA...I POT SER DEL NUVI! del dia 21 d'abril a les 21h. Ajornat al 29-09-2020 a les 21h
* EL PARE DE LA NÚVIA...I POT SER DEL NUVI! del dia 22 d'abril a les 19h. Ajornat al 30-09-2020 a les 19h
* VIEJO AMIGO CICERÓN del dia 28-04-2020 a les 21h. Ajornat al 6-11-2020 a les 21h
* ELS AMICS DE LES ARTS del dia 8-05-2020 a les 21h. Ajornat al 20-11-2020 a les 21h
* EVA CONTRA EVA del dia 29-05-2020 a les 21h. Ajornat al 13-10-2020 a les 21h
* DOCTOR PRATS del dia 10-05-2020 a les 12h i 18h. Ajornat al 22-11-2020 a les 12h i 18h

Les entrades adquirides per a aquests espectacles continuen sent vàlides per a la propera representació.

També anunciem que hi ha determinats espectacles que s'estan treballant amb les companyies per tal de poder trobar una nova data i que són:

* Otel·lo
* Vespres amb Marta Mathéu
* Rebentem Europa / La Bèstia del nou món
* Els músics de Bremen
* Gala Centenary Royal Academy of Dance
* Macbeth
* Una història real

De tots els espectacles anunciats i dels quals no hi ha nova data, el Consorci del Teatre Fortuny està treballant per a la seva realització en una nova data. Us informarem puntualment mitjançat la nostra pàgina web www.teatrefortuny.cat així com de les xarxes socials i mitjans de comunicació.

El Teatre Fortuny reprendrà la seva activitat d’atenció al públic tan bon punt la situació generada pel Coronavirus ho permetin.